Anunț important pentru persoanele cu handicap/dizabilități de pe raza municipiului REȘIȚA , privind implementarea formatului unic al cardului-legitimație de parcare pentru persoanele cu handicap/dizabilități conform Ordinul nr. 163/2023.
Administrația locală anunță faptul că „toate persoanele de pe raza municipiului REȘIȚA care dețin card-legitimație pentru persoane cu handicap/dizabilități, sunt rugate ca până la data de 15 iulie 2024, să se adreseze către Primăria RESITA (SERVICIUL PARCARI), Strada Petru Maior nr.2 (bl.800), etajul nr.3, pentru eliberarea unui card legitimație pentru persoane cu handicap nou”.
Ca si element de noutate pentru noile Carduri/legitimatie de parcare pentru persoanele cu handicap/dizabilități vom avea:
-Nr.de inregistrare de la registratura primariei.
-Seria si nr……….certificatului de incadrare in grad de handicap/dizabilități.
Cardurile deținute la data actuală sunt valabile doar până la data de 30.06.2024.
La depunerea cererii pentru eliberarea noului card-legitimaţie de parcare aferent persoanelor cu handicap/dizabilități, pentru verificare, vor fi prezentate următoarele documente în original:
1)Cerere (aceasta se completeaza la Serviciul Parcări)
1)Documentul de identitate(al persoanei cu handicap) si al reprezentantului legal-(dupa caz) in original.
3) Actul şi valabilitatea acestuia, prin care persoana este desemnată reprezentant legal, sau documentul care face dovada reprezentativităţii – (după caz) in original.
2)Certificatul de încadrare în grad de handicap in original.
3)Cardul-legitimatie expirat sau cel care trebuie schimbat(cardul vechi).
4)1 poza tip buletin (a persoanei pentru care se va elibera cardul-legitimatie,persoana cu handicap/dizabilități) cu dimensiunea 30mmx40mm.
De precizat este faptul că in evidentele Primariei Municipiului Resita,sunt în jur de 1100 de persoane cu diverse grade de handicap și nevăzători, cu sau fără însoțitori,care au legitimație de parcare și urmează să fie schimbate în formatul unic.