Trendul snack-urilor ridicate la nivel de artă culinară, mai ales al chipsurilor cu arome gourmet, transformate în gustări selecte, este tot mai pronunţat. Actriţa Scarlett Johansson şi-a deschis primul magazin de popocorn din Paris, numit Yummy Pop.
Acum, producătorul suedez de bere St. Eriks şi chef Pi Le au creat o ediţie limitată de chipsuri, servite câte cinci într-o cutie specială de prezentare, pentru a fi savurate alături de o sticlă de St. Eriks.
Potrivit Food Republic, chipsurile create dintr-un cartof numit mandelpotatis, pulbere din ciuperci Matsutake, cu note de trufe şi fructe de mare, mărar suedez şi ceapă Leksand sunt pregătite manual, cu mare atenţie, pentru a le fi păstrată forma unică.
Fiecare cutie costă 56 de dolari. Primele s-au vândut imediat, iar compania a anunţat că banii obţinuţi vor ajunge la fundaţii de caritate.