Kuvée este prima sticlă „deşteaptă” de vin, un gadget care păstrează băutura fresh chiar şi mai mult de 30 de zile.
Kuvée e conectată la WiFi şi vine la pachet cu o selecţie de vinuri precum Bonny Doon, Schug, B.R. Cohn şi Pine Ridge. Băutura este îmbuteliată în sticle metalice de dimensiune standard 75cl, care costă între 15 şi 50 de dolari.
Pentru a folosi device-ul, trebuie doar să aşezi o sticlă de vin în Kuvée. Sistemul patentat de valve previne pătrunderea oxigenului, păstrand vinul fresh şi 30 de zile de la deschidere. Kuvée are un touchscreen interactiv ce permite comandarea vinului, recomandări personalizate, inclusiv de mâncare potrivită cu băutura pe care o alegi.
„Deşi industria vinului se mişcă foarte repede, stă destul de slab la a inova mai departe de sticlă şi dop de plută”, spune creatorul şi CEO-ul Kuvée, Vijay Manwani.
O echipă de top, formată din antreprenori şi ingineri, a lucrat pentru a crea acest nou stil de a experimenta vinul acasă, spune Eric Paley, manager al unuia dintre fondurile de investiţii partenere cu Manwani.
Kuvée va fi scos la vânzare în octombrie, în California şi Massachusetts. Precomenzile se fac online pe siteul Kuvée, pentru 179 de dolari, însă pentru o perioadă limitată.
Manwani plănuieşte să ofere 48 de vinuri de la 12 podgorii diferite pentru început şi vrea să se extindă şi pe alte pieţe din 2017.
Somelierul R. Michael Meagher spune ca acesta este gadgetul care va schimba regulile jocului în această industrie.
„Am degustat aproape 20 de vinuri diferite cu sistemul Kuvée şi am fost uimit de cât de bine se păstrează calitatea şi prospeţimea acestora săptămâni întregi”, afirmă Meagher.
Randall Grahm, fondator al Bonny Doon Vineyards, crede că acest sistem nou creat depăşeşte toate graniţele. „Este o abordare originală de îmbuteliere şi marketing şi suntem încântaţi să fim printre primii care să obţină avantaje împreună cu el”.