Magazinele Enel din judeţele Caraş – Severin, Timiş, Arad şi Hunedoara vor fi închise luni, 2 ianuarie. Serviciul de call center va fi disponibil în această zi numai pentru informații în sistem automat precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.
În celelalte zile, magazinele Enel vor funcţiona după programul obişnuit.
de luni până vineri, între 8:00 – 16:00, iar cel din Iulius Mall Timișoara: de luni până vineri, de la 10 la 18, iar sâmbăta, de la 10 la 14.
Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele Enel. De aceea, clienților le este recomandat să folosească în continuare opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.
Astfel, clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii.
Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea Index din cadrul aplicației MyEnel, clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play.
În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata în numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay. Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar. Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică.