Smiley a lansat „Oameni”, o piesă-manifest despre toți oamenii

Smiley a lansat „Oameni”, o piesă-manifest despre toți oamenii, dar mai ales despre fiecare om în parte, despre calitățile valoroase care pot transforma pe oricine în cineva important, demn de respect și apreciere.

„Oameni” este o co-producție HaHaHa Production și Cat Music, cu muzica și producția semnate de Smiley împreună cu Lucian Nagy și cu versurile semnate de Smiley și Vlad Cireșan.

„Am scris o piesă despre oamenii din viața noastră pe care parcă nu-i vedem, deși ei contează atât de mult pentru bunul mers al lucrurilor din viețile noastre și fără de care lumea chiar nu ar mai fi la fel. Am făcut piesa în timpul unei tabere de creație muzicală din februarie și îmi doresc mult să o lansez ACUM, când mi se pare un moment atât de potrivit pentru a ne opri din goana zilnică, din pititul pe după ecrane, din judecățile de valoare care curg în cascadă, din ura care a luat locul iubirii cu tot felul de scuze, din neglijența pentru esență și preocuparea pentru aparență”, a declarat Smiley.

Videoclipul piesei „Oameni” a fost regizat de Iulian Moga și reprezintă o premieră absolută pentru piața de video din România, pentru că a fost filmat în mai puțin de 5 secunde, mai exact în 4,8 secunde, cu o cameră de filmat de superviteză. Mai mult, materialul video este primul din România filmat în decorul celebrei serii „Wednesday”, alături de Alexandra Căplescu, una din artistele care au dublat-o pe Wednesday Addams în film, dar și de îndrăgitul actor Alex Bogdan, cunoscut pentru rolurile satirice.

Piesa „Oameni” a avut și o precampanie de lansare interpretată de actorul Alexandru Conovaru, după un text scris ca un pamflet amar de Paul Cioc și Titus Dumitrescu. În plin val de reduceri sub titlul Black Friday, în care mii de produse sunt valorizate, ridicate la grad de importanță și aduse în ochii cumpărătorilor prin reduceri masive, oamenii devin neesențiali și își pierd ei înșiși valoarea reală care devine echivalentă cu potențialul financiar sau cu statutul social. Astfel, Smiley și echipa creativă de la HaHaHa Production au creat o campanie prin care se „vând” oameni la „nici doi bani”, doar-doar ajung să fie băgați în seamă și valorizați.

Post Author: www.banatfm.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *